tiistai 13. joulukuuta 2016

Ensimmäinen blogitekstini!


Moikka! Tässä ensimmäisessä tekstissä ajattelin vähän kertoa itsestäni ja siitä, miksi lähdin mukaan tähän ja mitä suunnitelmia minulla on.


Minusta:

Olen 24-vuotias nainen ja asun Turussa. Lapsesta asti olen halunnut olla päiväkodin täti, joten peruskoulun jälkeen opiskelin lähihoitajaksi ja valmistuin kesäkuussa 2012 lasten ja nuorten hoidon ja kasvatuksen koulutusohjelmasta. Valmistumisen jälkeen olen ollut töissä päiväkodeissa ja perheissä lastenhoitajana.  Työ on ollut antoisaa ja kivaa, mutta olen jo pidempään miettinyt, että onko se sittenkään minua varten.




Työsuhteeni päiväkodissa loppui juuri ja kuin tilauksesta minulta kysyttiin, että haluanko alkaa kirjoittaa blogia oppisopimustoimistolle. Olen miettinyt, että oppisopimuksella opiskelu olisi minulle hyvä vaihtoehto, joten päätin lähteä mukaan. Vielä en tiedä, mikä ala olisi minua varten, mutta siitä olisi tarkoitus ottaa selvää ja miettiä eri vaihtoehtoja. Tulen myös kertomaan esimerkiksi oppisopimustoimiston infosta ja työvoimatoimiston uranvalintapsykologista, joka auttaa miettimään omia vahvuuksia ja mahdollisia ammatteja.

Tervetuloa seuraamaan blogiani. :)

Piia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti